Jeżeli prowadzisz biuro podróży, niezależnie czy jesteś nowy na rynku czy już „zjadłeś zęby” w tej branży, możliwości zwiększenia sprzedaży na pewno Cię zainteresują. Promocja na Facebooku jest bardzo popularnym kanałem marketingowym, ale jak każde narzędzie trzeba umieć go wykorzystywać. 

Zatrudnienie specjalistów do tego celu może okazać się bardzo kosztowne, a samodzielne uruchomienie kampanii wcale nie jest trudne. Oczywiście trzeba na początku opanować kilka nowych pojęć i mechanizmów, ale gwarantujemy, że nie zajmie Ci to więcej niż kilka godzin, a swoją pierwszą skuteczną kampanię możesz uruchomić z budżetem już na poziomie 10-20 zł dziennie!

Przygotowaliśmy poradnik skierowany bezpośrednio do biur podróży, w którym wyjaśniamy podstawy budowania kampanii na Facebooku i radzimy jak to zrobić, żeby przy niewielkim budżecie osiągnąć wymierne korzyści. 

Czy to możliwe? Oczywiście! Do promocji tego artykułu wykorzystaliśmy mechanizm mikro-kampanii stosując dokładnie zasady opisane w poradniku! Skoro nam udało się trafić do Ciebie, to nie pozostaje nic innego, tylko powtórzyć sprawdzony mechanizm. 

Poradnik jest całkowicie darmowy, jedyne o co prosimy, abyś mógł go otrzymać, to zapisanie się do naszego newslettera poniżej, ponieważ chcielibyśmy mieć z tobą kontakt i przesyłać Ci (raz w tygodniu) aktualności z branży turystycznej oraz informacje o naszych produktach. 

.

Uwaga, po zapisaniu się w formularzu, trzeba potwierdzić adres e-mail, klikając w link, który zostanie wysłany na skrzynkę mailową, którą podacie powyżej. Poradnik zostanie wysłany w kolejnej wiadomości, jedynie na zweryfikowane adresy mailowe.